Header wedstrijd♥

                                                                                                  Hoi mensen!

Een header, ik ben er zelf niet zo goed in om ze te maken...
Maar ik heb wel een nieuwe nodig!
Sommige mensen zijn heel goed in het maken van headers!
Daarom maak ik er een wedstrijd van...
Benieuwd? Klik op 'verder lezen'! (Een header is het plaatje boven in je blog, waar ik nu 'ilikethisway' heb staan met een lippenstift.)




Wat wil ik graag:

-Een header met de hoofd-kleuren: Roze/koraalroze, Zwart, Rood.
-Een lettertype dat niet vaak voorkomt, maar wel duidelijk en leuk is.
-Op de header moet komen te staan: 'ilikethisway'.
-Op de header moeten een paar foto's, het liefst cartoons komen te staan die te maken hebben met beauty, lifestyle, nail art, fashion, en fotografie.
-De header moet ong. zo groot worden:
ILikeThisWay

Als jij wint komt de link van jouw blog een maand lang aan de linkerzijkant van mijn blog te staan!
Ook zal ik de header die jij gemaakt hebt als header inschakelen!


Wil je meedoen?
Stuur je header dan voor 20-9-2012 naar: nfy@live.nl 
En zet er even bij wat jou blog is!
Alvast dankjulliewel!

xAnn'

1 opmerking:

  1. Waarom schrijf je niet met een oude lippenstift ergens op maakt er een foto van? Ik hoop dat dit je misschien kon helpen? x Esra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!